Artykuł sponsorowany
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.
Kawa w podróży albo podczas spaceru po mieście? Oczekuje tego coraz więcej konsumentów! Jeśli prowadzisz stację benzynową, rozważ rozszerzenie asortymentu o samoobsługowy kącik kawowy. Pozyskasz go z łatwością i szybko zauważysz szereg korzyści, jakie daje sprzedaż gotowego napoju na wynos.
Podsumowanie:
Kącik kawowy to samodzielny, elegancki mebel, w którym mieści się nowoczesny ekspres do kawy wraz z ziarnami oraz akcesoria niezbędne do przyrządzenia kawy na wynos (kubki jednorazowe z wieczkami, drewniane mieszadełka, cukier w saszetkach, mleczko do kawy, a nawet syropy smakowe). Stoisko jest wyposażone również w kosz na odpadki – ukryty przed oczami gości, ale do którego można z łatwością sięgnąć. Klienci mogą płacić za napój bezpośrednio przy ekspresie – to zwiększa ich satysfakcję i nie dodaje obowiązków sprzedawcy. Dzięki telemetrii masz wgląd w to, ile porcji kawy zostało wydane przy pomocy urządzenia – to sprzyja jeszcze dokładniejszej analizie zysków.
Kącik kawowy jest dostępny między innymi w ramach usługi wynajmu. Świadczy ją w Polsce kilka firm, w tym lider w rozwiązaniach kawowych dla firm – Tchibo Coffee Service. W takiej sytuacji opłacasz miesięczny czynsz, a w zamian otrzymujesz spersonalizowane stoisko z kawą, dostęp do najlepszej jakości ziaren, bezpłatny montaż i serwis, a nawet środki czystości niezbędne do utrzymania ekspresu w dobrej kondycji.
W zależności od tego, jak wydajnego ekspresu potrzebujesz, możesz wybierać między mniejszymi i większymi stacjami. Wszystkie z łatwością umieścisz w ciągu ekspozycyjnym lub ekspozycyjno-sprzedażowym – wystarczy na to około 1 m2 wolnej przestrzeni i dostęp do prądu. Wiesz, że aż 63% konsumentów preferuje kawę z mlekiem (według raportu „Rynek Gastronomiczny w Polsce” z 2021 roku)? Wykorzystaj to na korzyść swojej stacji! Wybierz ekspres serwujący tego typu napoje.
Fot.: materiał prasowy Klienta.